Social ROI: Intuition, Metrics, and Social Network Analysis | TalentCulture

Türkiye henüz iş zekasının bile toplam sahip olma maliyetini hesaplama çabasına girilmediği düşünülürse (zaten zor bir konu kabul etmek lazım), bu konu henüz ütaopya da olsa metrikleri bilmek açısından önemli. Lakin bir ölçüm tekniğini ama yanlış ama doğru ama eksik ortaya koyabilmek için önce ölçütleri, metrikleri koymak lazım. Birileride az çok düşünmüş koymuş, okuyup geliştirelim doğal olarak. Bence bu konu çok çok ileryecek, konunun iş dünyasına yansıması pozitif alanda olurken , sosyal arenada başka sıkıntılar getireceğini düşünüyorum.

Social ROI: Intuition, Metrics, and Social Network Analysis | TalentCulture

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: